21 aprilie 2014

Essential Eye Contiur Gel: Review*

Buna dragelor! Fiindca nu am facut clip cu favoritele lunii martie, vreau sa va vorbesc de unul din produsele mele preferate de luna trecuta. Gelul contur pentru ochi Essentials de la Oriflame.
23749_1
In primul rand, trebuie sa mentionez ca nu am cumparat eu acest produs, ci mi-a fost facut cadou de o prietena (motiv pentru care are si *), dar ma bucur ca mi l-a facut cadou fiindca imi place foarte mult si cu siguranta il voi recumpara :)
Este un gel pentru conturul ochilor care hidrateaza si ajuta a calmarea zonei din jurul ochilor. Este testat oftalmologic si poate fi folosit si de persoanele cu ochii foarte sensibili, iar eu ma incadrez in aceasta categorie, plus ca am si probleme cu ochii care nu imi permit sa imi pun orice fel de creme.  Un alt lucru foarte important este ca nu are parfum (y)
Ce imi place cel mai mult la acest gel este ca are un efect racoritor asupra ochilor, iar pentru mine, care ma trezesc cu ochii “pufosi” in fiecare zi indiferent cat de odihnita sunt sau nu, e un lucru absolut minunat <3 Am mai avut un gel pentru ochi de la YesTo care facea cam acelasi lucru dar problema cu el era ca daca incercam sa aplic machiaj pe zona pe care l-am aplicat se lua instantaneu in firmituri scarboase. Cu acest gel nu am astfel de probleme si ma pot machia imediat dupa ce l-am aplicat :D

Ingrediente:
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, OLETH-20, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, ALLANTOIN, DISODIUM EDTA, NIACINAMIDE, SODIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CALCIUM PANTOTHENATE, MALTODEXTRIN, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, PYRIDOXINE HCL, TOCOPHERYL ACETATE, SILICA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 42090
Si cu toate astea are un pret minunat pentru orice buzunar :) in jur de 5 RON, asa ca oricine si-l poate permite!

nota 10

Care este crema voastra preferata pentru ochi?
VA pup!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu