21 aprilie 2014

Extra WOW Lash de la Rimmel London: Review

Buna dragele mele azi vreau sa va vorbesc de unul din rimelurile pe care il folosesc  in perioada asta. Pentru ca mi=a placut ultimul rimel pe care l-am avut de la Rimmel London am zis sa incerc, treptat toate produsele lor…ei ma rog, cel putin toate rimelurile :)
ExtraWowMascara_PRODUCT1
Subiectul de astazi este rimelul Extra Wow Lash si trebuie sa va zic ca este wow!! Este un rimel de volum pe care eu il folosesc in combinatie cu un frate de-al lui (despre care am sa va povestesc in curand) de alungire, dar trebuie sa va spun ca functioneaza foarte bine si singur.
Nu stiu ce fac cei de la Rimmel si cum reusesc dar am vazut ca rimelurile lor reusesc sa tina genele curbate, fie ca va ondulati genele cu ondulatorul fie ca nu. Asta am observat si la acest rimel, este un rimel de volum si isi face treaba foarte bine, fiindca iti ofera volum genelor dar iti tine si genele ondulate.  Imi place fiindca nu cada, nu iti lipeste genele intre ele decat dupa al treilea strat (dar cine pune atat in fiecare zi?), nu se intinde, se usca repede pe gene si poti vedea dupa vreo 12 ore ca inca e acolo, nu chiar la fel de fresh ca dimineata, dar e acolo. Daca aveti genele scurte va recomand totusi sa il asociati cu unul pentru lungime fiindca nu va lungeste genele.  Un alt lucru care imi place foarte mult la gama asta este ca are periuta foarte subtire, nu este nici rasuccita nici curbata,dar find asa de subtire poti sa aplici rimelul de la radacina genelor si asta te ajuta sa le rridici si mai mult.
Da, like it, like it! Asa ca ii dau

nota 9

…i-am scazut un punct pentru ca mi-ar fi placut sa nu se usuce as de repede in tub si sa nu devina vascos, dar chestia asta nu maderanjeaza foarte tare fiindca eu oricum schimb rimelurile foarte des.
Nu uitati de trucul cu servetelul pe care vi l-am aratat intr-un clip, asta va ajuta sa aveti tot timpul masara noua pe periuta  si nu va incarca genele asa de tare.
Va pup,
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu