21 aprilie 2014

Fondul de ten Match Perfection de la Rimmel London: Review

Hello tuturor! In urma cu ceva timp va promiteam un review la folndul de ten Match Perfection de la Rimmel London, insa, viata mea a luat-o razna rau de tot asa ca,evident, am uitat sa mai fac acest review….dar nu-i bai, recuperam azi!
IMAG1718
Ok, stiu ca acest fond de ten este foarte popular printre multe dintre voi si probabil mare parte o sa ma urati pentru ce urmeaza dar de…trebuie sa fiu sincera cu voi – nu mi-a placut deloc acest fond de ten. Sincer aveam mari sperante puse in acest fond de ten dar nu s-au implinit.
IMAG1721
Sa o luam cu inceputul. In primul rand este un fond de ten cu acoperire mica spre medie, poate sa fie medie daca se aplica instraturi. Are SPF 18, ceea ce este foarte bine. Este extrem de lichid si are o tenta grasa. Eu l-am cumparat in nuanta 103, True Ivory, impreuna cu pudra din aceeasi gama, pudra o ador, fondul de ten il detest. In ciuda faptului ca teoretic este aceeasi nuanta cu pudra (care mi se potriveste perfect si la care am un review deja), nuanta fondului de ten nu mi se potriveste. Asta pentru ca am senzatia ca imi face tenul kaki.
IMAG1724
Este un fond de ten care ar trebuii sa-ti de luminozitate si sa-ti faca tenul sa aiba un aspect sanatos si luminos, ceea ce nu este cazul. Dupa ce ca imi lasa o nuanta de kaki pe fata se si oxideaza in cateva ore si devine mult mai inchis decat trebuie. Rezistenta la transfer este 0!!! Se ia pe toate alea in prostie! Unde mai puneti ca daca transpiri se face ca naiba pe fata, iti lasa un aspect gras si oribil. De intins, personal, am putut sa il aplic/intind pe fata fiidca cu pensula lasa urme oribile, indiferent de pensula si de tehnica de aplicare si…dupa sase ore nici nu se mai observa ca ar fi fost aplicat. Dar nu astea au fost lucrurile care m-au deranjat cel mai tare. Ce m-a suparat enorm a fost ca asa zisa “stralucire” pe care ar trebuii sa ti-o ofere, este de fapt un luciu scarbos de parca ai avea tenul acneic, plin de sebum si de parca nu te-ai spalat de trei zile pe fata. La-m purtat cateva zile pana m-am vazut intr-o poza si m-am ingrozit definitiv. Poate ca pentru persoanele cu un ten foarte uscat sa fie ok dar aveti mare grija la nuanta pe care o alegeti (plus ca se oxideaza).
Ingrdiente:
: Octinoxate (4%), Titanium Dioxide (3%). Cosmetic Ingredients: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Talc, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Silica Dimethyl Silylate, Propylene Glycol, Triethylhexanoin, Calcium Aluminum Borosilicate, Magnesium Sulfate, Sodium Glutamate, Tribehenin, BIS-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Dimethicone, Lecithin, Disteardimonium Hectorite, Diphenyl Dimethicone, Laureth-7, Parfum/Fragrance, Mica, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Propylene Carbonate, C12-15 Alkyl Benzoate, Disodium EDTA, Aluminum Hydroxide, Silica, Ascorbyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Thymus Serpillum Extract, Ceramide 2, PEG-10 Rapeseed Sterol, Biosaccharide Gum-1, BHT, Lupinus Albus Seed Extract, Sapphire Powder, Butylparaben, Ethylparaben, Palmitoyl Oligopeptide, Tocopherol, Isobutylparaben, [May Contain Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].
Dah, cam asta a fost experienta mea cu acest fond de ten pe care nu am de gand sa il refolosesc sau sa il recumpar vreodata in viata mea. Are de la mine…

nota 2

Vreau sa stiu care este parerea voastra despre acest fond de ten, in cazul in care l-ati incercat si desigur daca ati incercat alte fonduri de ten de la Rimmel London va astept parerile cu mare drag.
Va pup!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu