28 aprilie 2014

HairX Volume Boost Shampoo: Review

Buna drgele mele!

Azi am revenit cu un review la un produs achizitionat de la Oriflame si stiu ca multe dintre voi miati cerut sa fac mai multe review-uri la produse Oriflame. Va promit ca vor veni din ce in ce mai multe :)
Trebuie sa va spun ca nu am un par lipsit de volum asa ca genul asta de sampoane nu se afla printre produsele pe care le cumpar in general. Dar pentru ca in momentul in care l-am comandat in catalog nu era nimic mai potrivit pentru parul meu am decis ca merita incercat.

 Ingrediente:
 AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, GLYCOL DISTEARATE, PARFUM, LAURETH-4, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, PEG-4 DISTEARYL ETHER, POLYQUATERNIUM-4, SODIUM BENZOATE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, DISTEARYL ETHER, GLYCERIN, CITRIC ACID, DICAPRYLYL ETHER, PEG-8, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, SODIUM CITRATE, FORMIC ACID, PHENOXYETHANOL, PEG-8/SMDI COPOLYMER, PALMITOYL MYRISTYL SERINATE, SODIUM POLYACRYLATE, BIOTIN

Este un sampon foarte bun din punctul meu de vedere, cu toate ca eu nu sunt foarte pretentioasa in ceea ce priveste sampoanele, nu le cer decat sa-mi curete parul si sa nu mi-l incarce. De curatat, curata foarte bine parul atata timp cat il aplici de doua ori, eu personal nu aplic niciodata de doua ori samponul cand ma spal pentru ca simt ca se curata din prima foarte bine, dar cu acest sampon am fost nevoita sa il aplic de doua ori pentru ca prima data nu face spuma si nici nu simt cami curata parul. la cea de-a doua aplicare face in mod intens spuma, daca nu ai grija sa pui doar o cantitate mica de sampon te umpli se spuma si nu mai scapi de ea. 
Asta ar fi o mica chestie sacaitoare ca trebuie sa fi foarte atenta sa-l clatesti foarte foarte bine. Nu se clateste greu dar trebuie insistat un pic (daca ma intelegeti).
In ceea ce priveste volumul trebuie sa recunosc ca se simte destul de bine, mai ales daca nu aplici niciun produs la radacina parului este posibil sa ai o jungla pe acolo :)
O alta chestie care m-a deranjat la acest sampon a fost ca ambalajul este destul de...ieftin...ca sa nu zic altfel. La scurt timp dupa ce l-am luat mi-a cazut de pe raft si i s-a spart capacul. Ma gandesc ca daca ai de calatorit undeva si il pui intr-un geamantan unde se poate lovi de alte lucruri se duce naibi. Aici mai trebuie lucrat un picut!
Per total va recomand acest produs, mai ales ca pretul lui este extrem de accesibil (nu situ cat exact, fiindca eu beneficiez si de reducerile pentru consultanti dar in orice caz pretul de catalog este foarte bun), este foarte bun pentru volum si curata parul foarte bine.

nota 8

Astept impresiile voastre despre produsele Oriflame si vreau sa-mi lasati sugestii pentru viitoare articole!

Va pup! Sa aveti o saptamana minunata!

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu