21 aprilie 2014

Inca un ajutor impotriva cosurilor – Clearskin: Review





Pentru ca zilele trecute v-am povestit cateva lucruri despre gelul intensiv de la Clearskin, azi m-am gandit sa va povestesc despre gelul de curatare pentru puncte negre din aceeasi gama.
PROD_1086094_XL
Can m-am prin eu care e treaba cu acneea si cam ce ar trebuii sa fac ca sa o tin sub control, unul din primele produse pe care le-am folosit a fost acest gel de curatare, impreuna cu lotiunea tonica. Eram in liceu atunci si desigur, si aceasta gama arata diferit. Nu stiu de ce m-am oprit din a-l folosii dar stiu ca cele doua produse din aceasta gama mi-au facut foarte bine…si la fel se intampla si acum.
IMAG1913
De cand l-am cumparat, l-am folosit numai ca un scrub sapptamanal, impreuna cu periuta de la Sephora, dar in perioada asta am avut niste eruptii intense si de lunga durata asa ca am decis sa il folosesc zilnic. Functioneaza si chiar ma bucur ca l-am redescoperit fiindca tenul meu da semne ca isi revine.
Sincera sa fiu eu nu imi mpnitorizez punctele negre si nu stiu daca chiar ajuta la indepartarea lor, dar pot sa va spun cu siguranta ca pielea mea este mult mai curata si mai luminoasa dupa ce imi exfoliez tenul cu el. Un alt lucru care imi place la nebunie este ca in momentul in care intra in contact cu tenul, granulele din gel care exfoliaza pielea incep sa se topeasca si nu risti sa iti zgarii tenul. Se clateste usor si nu raman urme.
Nu cred ca este indicat sa fie folosit de persoanele cu un ten excesiv de uscat sau de sensibil fiindca este destul de astringent si poate sa usuce si mai rau tenul.
Ingrediente:
ACTIVE INGREDIENT: SALICYLIC ACID 2.0%
WATER/EAU
SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE
GLYCERIN
COCAMIDOPROPYL BETAIN
POLYETHYLENE
SODIUM METHYL COCOYL TAURATE
Personal mi-a placut la nebunie si il voi recumpara, mai ales ca vine la un pret suuupe bun (10 RON), asa ca are

Va pup si sa aveti o saptamana minunata!
Nicoleta

2 comentarii:

  1. Foarte frumos acest review :* O sa incerc si eu acest produs <3 Te astept si pe la mine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot!!! Cu mare drag trec si pe la tine!!!

      Ștergere