21 aprilie 2014

Instant Eye Makeup Remover - Sephora: Review

Buna dragele mele astazi am revenit cu un review la un demachiant pentru ochi de la Sephora. Sa fiu sincera cu voi, pana acum nu am mai incercat un demachiant de la ei asa ca am fost foarte curioasa sa vad cum functioneaza.
Demachiant-Sephora1
Ingrediente:
Water, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer184, Methylpropanediol, Glycerin, Sorbitol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Maltodextrin, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Cassia Angustifolia Seed Polysaccharide, PPG-26-Buteth-26, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Hydroxide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, CI 61570 (Green 5), CI 42090 (Blue 1 Lake), BHT, Alcohol, Hydroxyethylcellulose, Apigenin, Oleanolic Acid, Biotinoyl Tripeptide-1.
In primul rand trebuie sa va zic ca este vorba despre demachiantul waterproof in varianta simpla dar il voi incerca si pe cel bifazic fiindca am vazut ca este mai popular. Fiindcaa eu am ochii sensibili si fiindca produsele de la Sephora nu sunt printre cele mai accesibile am decis sa iau varianta mica, pentru travel, doar asa in caz ca nu-mi place (ceea ce va recomand si voua sa faceti).
Despre demachiant, in sine, trebuie sa va spun ca are un miros foarte puternic de alcool sanitar (prima data chiar m-am speriat putin), nu este nevoie de o cantitate mare pentru a demachia ochii, nu ustura decat daca il aplici intr-o cantitate mare pe discheta si iti intra in ochi. Eu am ochii foarte sensibili si nu am avut probleme cu el, nu mi-a iritat pielea din jurul ochilor dar am simtit ca uneori (nu tot timpul) imi usca pielea.
In ceea ce priveste indepartatul machiajului sau a creionului de ochi woaterproof, sta foarte bine. Indeparteaza cam 90% din machiaj, ceea ce mi se pare foarte bine. Evident mai raman reziduuri dar sincera sa fiu nu am vazut un demachiant care sa faca totul perfect. Este clar ca trebuie sa va curatati tenul cu un gel de curatare dupa demachiere, nu?
Pentru moment cam atat, am sa revin cu o comparatie intre acest demachiant si cel bifazic sa vedem care pe care. Mie mi-a placut asa ca ii dau

nota 9

Va pup si sa aveti o saptamana frumoasa in continuare. Daca aveti un demachiant pentru ochi dupa care sunteti inebunite, nu ezitati sa-mi lasati un comentariu.
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu