21 aprilie 2014

Lapte demachiant cu extract de crin alb si glicerina de la Anian: Review*

Buna dragele mele, astazi am sa va vorbesc despre un produs ce mi-a fost trimis sa-l testez de catre ceu de la Triodeluxa Cosmetics. Este vorba de laptele demachiant din gama Anian cu extract de crin alb si glicerina.
yuuio
Ne cunoastem de ceva tim, stiti foarte bine ca nu sunt cea mai pretentioasa persoana din lume, dar cand vine vorba de produse pentru demachere sunt excesiv de ….nesuferita. Tenul meu, copil cat de cat cuminte, nu vrea si nu vrea sa suporte produsele de demachiere. De la servetele umede pana la orice demachiant pe care l-am incercat fie el pentru ten sensibil sau nu, totul dar absolut totul imi irita tenul. Asa ca spaima si socul meu a fost justificat in momentul in care mi-au spus cei de la Triodeluxe “iti trimitem si acest lapte demachiant ca sa ne spui parerea ta despre el”.  Wooooowwww! Stati putin ca aici este o eroare in matrice, eu nu suport laptele demachiant….dar era deja tarziu :D
Ei bine, am incercat acest produs si sincer chiar nu imi pare rau ca mi l-au trimis fiindca miroase atat de bine si demachiaza atat de bine incat ma gandesc ca este un inlocuitor bun pentru apa micelara :) Laptele demachiant are o textura foarte fina, cremoasa si se aplica foarte usor pe ten. Eu il aplic direct cu degetele fiindca este prea gros sa-l intinzi cu o discheta, si abia apoi il sterg cu dischetele, dupa ce l-am intins bine pe ten.
Avand glicerina in compozitite si aavand o textura asa de cremoasa este perfect pentru persoanele cu tenul uscat, deesi el este destinat tutturor tipurilor de ten. Eu am fruntea foarte uscata si nu pot sa va zic cat de bine se simte pielea dupa ce-l aplic. Nu strange, nu ustura si nu mi se descoameaza pielea din cauza lui. Si cu toate astea, este bun si pentru tenul gras (obrajii mei intra in categoria asta), nu mi-au iesit cosuri de la el si nu am simtit ca imi imbaxeste tenul dupa ce l-am folosit cum mi s-a mai intamplat din cauza altor demachiante.
Un alt lucru care imi place la nebunie este ca iti lasa tenul asa de catifelat si de fin incat nu ai cum sa nu il folosesti in fiecare zi :D Aveti grija totusi sa va spalati pe fata u un produs de cratare, iar asta e o regula valabila indiferent de ce demachiant folositi.
Atentie! Acest demachiant este destinat strict pentru demacherea tenului NU si a ochilor. In ultima perioada am tot auzit diferite fete ce se plang ca nu stiu ce au patit fiindca au folosit demachiante pentru fata, pe ochi. Daca pe ambalajul produsului nu scrie in mod clar ca este si pentru ochi nu il folositi si pe ochi fiindca va poate face mai mult rau decat bine.
Imi place mult si am sa-l cumpar si eu dupa ce il termin fiindca este foarte bun, nu are un pret exagerat si oricum un flacon de 250ml imi ajunge destul de mult timp :D

nota 10

Va pup si sa aveti un week-end minunat <3

Nicoleta

Triodeluxe Cosmetics:http://www.triodeluxe.ro/en/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu