21 aprilie 2014

Plasturi pentru nas cu argila: Review

Dupa cum ati vazut in postul cu “Mini Haul”  am achizitionat un plic cu plasturi pentru nas cu argila si tocmai ce am desfacut plicul si mi-am aplicat unul, iar in timp ce scriu acest post il las sa-si faca treaba, iar dupa ce il dau jos am sa va las primele impresii despre el.
IMAG1752
Acesti plasturi dunt defapt masti locale pentru nas, cu argila si sunt destinati persoanelor predispuse sa faca cosuri pe nas sau pe langa el. De asemenea fiind o masca cu argila, ajuta la controlul sebumului din zonele pe care este aplicat. Personal nu am avut niciodata probleme cu cosurile pe nas oricat de puternica era acneea mea, dar cu fatpul ca straluceste ca o bila de discoteaca ma sacaie si acum cand nu mai am tenul asa de gras.
IMAG1754
Intr-n pachet primesti trei plasturi ambalati individula. Ca sa aplici plasturele trebuie sa iti cureti tenul si sa lasi zona in care se aplica umeda. Cand aplici plasturele o sa simti ca miroase a masca obijnuita cu argila. Pe masura ce se usca o sa inceapa sa se stranga putin pe piele plasturele dar nu poti sa zici ca e un discomfort.
IMAG1756
Gata! L-am dat jos! Dupa 20 de minute l-am dat jos si trebuie sa recunosc ca m-a cam usturat cand l-am dezlipit chiar daca nu am tras tare de el. Pe plasture am observat ca au ramas mici puncte deschise la culoare care par sa fi iesit din porii mei (yachhh!!!). Acum in ce priveste aspectul pielii, trebuie sa va zic ca porii sunt vizibilli redusi iar toata zona pe care am aplicat plasturele este mult mai luminoasa. Am aplicat o crema si acum urmeaza sa vad cum ramane cu cantitatea de sebuum din zona asta.
IMAG1758
O sa va mai povestesc despre plasturi pe viitor. Pentru moment recunosc ca imi plac chiar daca m-au tras de piele, asa ca le dau

nota 9

Va pup si vreau sa stiu daca voi ati incercat acesti plasturi.
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu