21 aprilie 2014

Sephora Blush Me Twice: Review

Dragele mele, azi vreau sa va vorbesc despre un duo pe care l-a, luat de la Sephora. Din cate imi aduc aminte v-am mai vorbit de acest duo dar nu-i nimic, vreau sa va mai detaliez putin. Acest duo vine cu un blush si un bronzer, ambele foarte dragute.
IMAG1843
Blush-ul are o nuanta de coral foarte draguta, potrivita pentru sezonul rece. Are sclipici, la modul…sclipici. Nu este sidef si nu are alte chestii. Sunt particule de sclipici, nu sunt mari, iar cand il aplici pe ten iti ofera efectul acela dragut de iluminator. Din cauza nuantei eu prefer sa nu apilc un bronzer impreuna cu el fiindca arata prea incarcat, arata ca si cum ar fi prea mult.
Ce m-a deranjat la acest blus a fost ca era mult prea tare, parea saa aiba o crusta deasuppra si sub nici o forma nu reuseam sa-l aplic. Din pacate la vremea cand l-am cumparat nu stiam ca daca observ o astfel de problema pot merge in magazinul Sephora din care l-am luat si sa-l schimb, asa ca am rams cu el. Am indeparat crusta respectiva si tot parca se incapatana sa nu se ia pe pensula. Solutia a fost sa schimb pensula, in loc sa-l aplic cu o pensula obijnuita de blush, am decis sa-l aplic cu o pensula Stipple si…surpriza! functioneaza!
IMAG1847
Bronzerul este preferatul meu! Il ador! Este mat, fara nici un pic de sclipici sau de sidef, perfect pentru conturare. Se aplica usor, fara sa ma chinuie si se potriveste perfect cu tenul meu.
Trebuie sa mentionez ca problema cu blush-ul a fost doar la acest duo deoarece am fost de mai multe ori in magazin si amverificaat testerele, nici unul nu a vea problema asta.
Pr total are

nota 8

…si asta din cauza blush-ului, bronzerul e perfect!
Va pup si sa aveti o zi minunata!
Nicoleta
P.S. Am uitat sa va spun ca este duo-ul nr.2 din gama Blush me Twice de la Sephora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu