21 aprilie 2014

Ucigatorul de cosuri – Clear Emergency: Review

Dupa cum am mai  zis, tenul meu nu ma iubeste asa mult acum si adevarul este ca nici eu nu i-am acordat la fel de multa atentie ca inainte, iar cand mi-am revenit am inceput sa folosesc o gramada de produse noi. Asa ca, intr-un fel il inteleg.
Asa ca am decis sa fac opauza, sa opresc totul si sa ma axez pe maxim doua produse pana trece valul asta. Si ca sa ajunge, in sfarsit la subiectul de azi, unul dintre aceste produse este un produs Avon, din gama Cleaskin, mai exact spot treatment-ul Clear Emergency.
PROD_1140572_XL
Functioneaza? Da, functioneaza dar sa va spun cum il folosesc eu. Il aplic, dupa ce mi-am curatat tenul, numai acolo unde am cosuri. Fac chestia asta de cateva ori pe zi, il aplic de mai multe ori pe parcursul zilei. Daca aveti cosuri pe care le-ati rupt nu va sfatuiesc sa il aplicaati pe ele findca ustura ingrozitor de tare si este posibil sa va lase urme. De asemene daca aveti tenul sensibil, din nou, nu va recomand sa il folositi.  Aveti grija ca este extrem de astringent si de aceea nu este bine sa il aplicati pe tot tenul ci numai local, fix unde sunt cosurile Evitati zona ochilor, deoarece eu am reusit sa scap o cantitate mica de gel pe pielea din jurul ochilor si jur ca arde ca naiba.Dupa ce il folositi in mod repetet pe zzonle afectate de cosuri o sa fiti nevoite sa va exfoliati tenul deoarece zona  respectiva o sa se usuce si o sa inceapa sa se descoameze.
Din experienta mea va pot spune ca am scapat de cosurile micute intr-o zi (cu mai multe aplicari, dupa cum am zis) iar cu cele mari dureaza ceva mai mult dar se pot vedea imbunatatiri dupa prima zi.
Personal am evitat sa mai folosesc alte produse fiindca nu stiam sigur ce imi provoca eruptia si de asemenea am vrut sa las gelul sa actioneze in liniste.
Ingrediente:
- Active Ingredient:
SALICYLIC ACID 2%
- Inactive Ingredients:
WATER/EAU
SD ALCOHOL 40-B
TRIDECETH-9
HYDROXYETHYLCELLULOSE
PROPYLENE GLYCOL
Astea fiind spuse are

nota 9

Va pup si sa aveti o seara minunata!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu