23 mai 2014

Anticearcan de la Very Me: Review

Buna dragele mele, azi vreau sa va vorbesc desper anticearcanul de la Oriflame din gama Very Me. Am acest anticearcan din campani 6 si de atunci l-am tot incercat fiindca am vrut sa vad daca functioneaza si daca merita sa il cumparti si voi.



Trebuie sa va spun de la bun inceput ca il ador!!!!!! Sincera sa fiu nu ma asteptam sa-mi placa asa de mul dar....
 Are o consistenta cremoasa dar nu este lipicios, se intinde foarte bine si nu se strange in liniile de sub ochi.  Imi place ca se intinde foarte bine si iti lassa un aspect natural, luminos.

Eu am nuanta light fiindca am vrut sa imi ilumineze zona de sub ochi. Din pacate sunt doar doua nuante disponibile pentru acest produs si este pacat pentru sunt persoane pentru care nu se potriveste niciuna din cele doua nuante. Are un subton usor roz si asta este foarte bine deoarece ajuta la estomparea cearcanelor si a culorii inchise care poate aparea in zona respectiva.

Vine la un pret foarte bun (undeva pana in 12 lei pret de catalog, nu stiu sigur fiindca eu beneficiez de reduceri de 50% fiindca sunt consultant) si chiar vi-l recomand. Singurul dezavantaj in afara de faptul ca nu sunt decat 3 nuante, este ca se termina destul de repede, dar deh...ne descurcam si asa.

Ingrediente:
 OCTYLDODECANOL, SQUALANE, CERA CARNAUBA, OZOKERITE, NYLON-12, POLYBUTENE, BIS-PEG-12 DIMETHICONE BEESWAX, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, SILICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TITANIUM DIOXIDE (NANO), SILICA DIMETHYL SILYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, MELIA AZADIRACHTA LEAF EXTRACT, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BISABOLOL, ALUMINA, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, ASCORBYL PALMITATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, AQUA, SIMETHICONE, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499
Per total in ador si il voi recumpara cu siguranta, vi-l reomand indiferent de ce tip de ten aveti.

Va pup! 

Nicoleta

4 comentarii:

  1. Dragut review :* pupici ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, multumesc mult de tot!!! Si eu te pup <3<3

      Ștergere
  2. Hmmm ne-ai dat o idee buna ,foarte interesant ! :* Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca este util acest post! Te puo si eu si multumesc ca au trecut pe aici >:D<

      Ștergere