27 mai 2014

Love Nature, gel de curatare si lotiune tonica:Review

Buna dragele mele!!
Ce faceti? Cum a inceput saptamana voastra? :D
Azi vreau sa va vorbesc despre doua produse pe care le-m achizitionat in campania 7 de la Oriflame. Vreau sa va vorbesc despre gelul de curatare si lotiunea tonica din gama Love Nature, pentru ten mixt. M-am gandit sa le testez repee si sa va spun ce parere am despre ele deoarece le puteti achizitona si in campania 8, in cazul in care va place ce cititi aici :D
O sa incep prin a va spune ca Oriflame a lansat in campania 7 o gama nou de produse pentru ingrijirea tenului, gama ce are trei variante: pentru ten gras (cu extract din arbore de ceai), pentru ten uscat (cu extract de trandafir) si pentru ten mixt (cu extrect de aloe vera). Singurul si unicul motiv pentru care nu am ales produsele pentru ten gras a fost ca sunt super satula de arborele de ceai, gelul de curatare pe care il aveam inainte era tot cu arbore de ceai si deja nu mai pot....plus ca cele cu aloe miros mult mai bine.



Despre gelul de curatare pot sa va spun ca in afara de faptul ca miroase bine, curata foarte bine tenul si il lasa catifelat. De mult, mult timp nu am mai avut un gel de curatare care sa-mi lase tenul catifelat cu face acesta. Face o spuma bogata si catifelaata, trebuie sa dai cu multa apa ce-i drept ca sa o clatesti bine dar merita.
Un lucru de care sunt obsedata cand incerc un gel de curatare este sa vad daca dupa ce aplic tonerul pe discheta demachianta raman urme de mizerie sau machiaj, pentru ca daca raman inseamna ca nu mi-a spalat fata cum trebuie si de aici apar "dragele" mele cosuri. Trebuie sa va spun ca daca va demachiati inainte de a va spala pe fata nu ramn nici cele mai mici urme, dar daca nu va emachiati si vreti sa curatat machiajul cu el atunci trebuie folosit de doua ori ca sa fiti sigure ca a scos toate reziduurile de machiaj.
Per total il ador pana aici si chiar vreau sa mi--l recumpar ca sa fiu sigura ca am un stoc de rezerva :P

Ingrediente gel de curatare:
 AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, GLYCERYL OLEATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, PEG-18 GLYCERYL OLEATE/COCOATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, DMDM HYDANTOIN, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, SODIUM CITRATE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 19140, CI 42090



Tonerul este la fel de bun ca si prietenul gel de curatare. Am observat ca tenul meu s-a calmat in mai putin de o saptamana dupa ce am inceput sa folosesc aceste doua produsesi sunt foarte incantata de acest lucru. Pana acum fugeam de produsele pentru ten mixt pentru ca ma gandeam ca mai am zone in care sebumul da pe dinafara si nu vroiam sa le neglijez. Problema era ca am fruntea foarte uscata si de fiecare data cand foloseam astfel de produse ea suferea. Acum simt ca s-a mai echilibrat situatia, deci inca un motiv in plus sa ador aceste produse :P

Ingrediente lotiune tonica:
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, LACTIC ACID, SODIUM BENZOATE, PARFUM, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, CI 19140, CI 42090
Cam atat pentru moment, daca aveti intrebari sau nelamuriri va astept cu un comentariu.
Va pup si o zi frumoasa! :-* >:D<
Nicoleta

4 comentarii:

  1. hmm nu am incercat produsele acestea...sincer imi e cam frica sa mai folosesc astfel de produse ca iar imi apar cosuri cu carul:((
    sa le folosesti cu placere!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ultumesc daca ai un produ care unctioneaza super bine poti sa il impartasesti cu noi ca si eu sunt in cautarea unor produse care sa fie "the top" :P. Te puuuup!!!

      Ștergere
  2. Anonim8.10.16

    Am cumpărat și eu de curând acest gel de curățare și la mn nu face spuma de lic si chiar nu îmi place de loc dragostea mea rămâne cel de la pure skin,dar mă bucur că tie îți place eu ieri l am început ,probabil așa e la început...😍😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim8.10.16

    Am cumpărat și eu de curând acest gel de curățare și la mn nu face spuma de lic si chiar nu îmi place de loc dragostea mea rămâne cel de la pure skin,dar mă bucur că tie îți place eu ieri l am început ,probabil așa e la început...😍😘

    RăspundețiȘtergere