21 septembrie 2014

Crema si masca impotriva cosurilor de la Pure Skine - Oriflame: Review

Buna dragele mele, 
Azi am revenit cu un review la doua produse pe care le iubesc foarte tare si despre care v-am mai vorbit si in clipul meu cu favoritele lunii iunie. Este vorba despre crema si masca impotriva acneei de la Pure Skin, Oriflame. Da, da stiu! Iar Oriflame dar ce sa fa?! Am si eu o problema :)) cand am acces la produse cosmetice sau de ingrijire, fac tot posibilul sa le incerc si sa va spun ce cred despre ele, pentru ca mi se pare important sa stiti si voi daca merita sau nu sa treceti prin acest "chin" :D
Despre crema am sa va spun ca este perfecta pentru persoanele care au tenul gras, acneic sau combinat. In afara de faptul ca iti trateaza cosurile, matifiaza tenul si se absoarbe foarte repede in ten. Totusi, daca nu aveti probleme foarte mari cu acneea, puteti sa folositi aceasta crema de cateva ori pe saptamana pentru ca va poate usca tenul. Eu o folosesc cam trei zile pe saptamana, seara, dupa ce m-am demachiat si mi-am curatat foarte bine tenul.
Are un miros subtil, oarecum specific acestui tip de produse dar pe mine nu ma deranjeaza. La prima atingere pare grasa dar in momentul in care o aplicati pe ten o sa observati ca nu e chiar deloc. In cazul in care nu va machiati sau sunteti inca in scoala sau in liceu, puteti folosi aceasta crema pe timpul zilei ca sa va matifieze tenul (desi eu va recomand sa folositi una cu SPF, credeti-ma cu cat incepeti mai devreme sa folositi un produs cu factor de protectie solara pe ten cu atat mai bine).
Ingrediente:
AQUA, ISONONYL ISONONANOATE, DISTARCH PHOSPHATE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., DICAPRYLYL CARBONATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CYCLOPENTASILOXANE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, UNDECYLENOYL GLYCINE, CETEARYL ALCOHOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PARFUM, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, CI 77891

Masca este la fel de interesanta ca si crema. Are acelasi miros ca si crema dar este mult mai densa si mai groasa. Trebuie aplicata pe tenul proaspat spalat si umezit. Eu o las cam 10 minute sa actione, sau pana simt ca s-a uscat complet pe ten, dupa care o clatesc cu apa calda.
Iti da o usoara senzatie ca ar fi mentolata, dar foarte usor, senzatie care trece dupa ce incepe sa se usuce. 
Eu folosesc masca aproape in fiecare seara pentru ca ma machiez in fiecare zi si pentru ca in ultima vreme tenul meu a luat-o razna rau de tot, nu-i mai place nimic :( Dar va sugerez sa o folositi de maxim doua ori pe saptamana. Daca o folositi mai des, poate sa va usuce pielea si in combinatie cu crema o sa ajungeti foarte repede la un ten uscat si care sa va strang.

Ingrediente:
 AQUA, KAOLIN, SODIUM METHYL COCOYL TAURATE, STEARIC ACID, BENTONITE, GLYCERIN, XANTHAN GUM, SODIUM CHLORIDE, TRIDECETH-9, PEG-5 ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, SALICYLIC ACID, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, MENTHOL, UNDECYLENOYL GLYCINE, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77891
Functioneaza Da! Impreuna cele doua produse functioneaza de minue!!! Daca ma urmariti pe canalul de vloguri, probabil ati vazut intr-unul din clipuri ca eram plina de cosuri, ei bine am scapat de ele dupa trei zile de cand am inceput sa folosesc aceste produse. Este important doar sa fi perseverent :D

In ceea ce priveste pretul celor doua produse, este destul de bun, se incadreaza in jurul a 15 RON dar apar destul de des la reduceri si daca sunteti consultanti Oriflame benefecitiati si de reduceri suplimentare :D

Cam asta a fost tot pentru azi, sper sa va placa si sa-mi spuneti daca ati incercat si voi aceste produse si cum vi s-au parut. Si daca aveti alte recomandari pentru mine, sau vreti sa fac review-uri la anumite produse sa-mi spuneti.

Va pup!! :-* >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu