30 septembrie 2014

Masca cu argila si extract de brusture de la Pure Nature: Review

Buna dragele mele, pentru azi am revenit cu un review la o masca de fata din gama Pure Nature de la Oriflame. Am masca asta de fata de vreo cateva saptamani si tot incerc sa-mi fac o parere clara, imi place sau nu....si nu am reusit asa ca am sa va spun exact cam la ce ma gandesc.
In primul rand este o masca de fata destinata persoanelor cu tenul gras sau cu ten acneic, asa ca in momentul in care am vazut-o mi s-a parut firesc sa o cumpar :D
Trebuie sa va zic ca dilema mea vine din aptul ca nu reusesc sa-mi dau seama daca este buna impotriva cosurilor. Este o masca ce absoarbe cu siguranta sebumul din piele si iti da o oarecare snzatie de echilibru dar asta nu dureaza decat in ziua urmatoare dupa aaplicare si cam atat. 
In ceea ce priveste cosurile nu prea am observat vreo schimbare, cum era cu cea de la Lush, spre exemplu, unde observam a doua zi ca incep sa dea inapoi cosurile. Aici raman asa...la locul lor si trec cand au chef.
 Are un miros amestecat...ceva floral cu ceva miros cosmetic si cu ceva chimicale....e un amalgam pe acolo.
De asemenea o mare mare atentionare pentru persoanele care au tenul acneic si sensibil. Daca aveti tenul sensibil sau cosuri rupte (desi nu ar trebuii sa fie rupte :-/ ) NU folositi aceasta masca!!!! Sub nici o forma!!! Eu am cateva portiuni mai sensibile pe ten si sincer can am aplicat-o prima dara, nestiind, am avut senzatia ca mi-am pus acid pe zonele respective! In rest, pe zonele cu mult sebum nu e nici o problema, se comporta ok.

Ingrediente:
AQUA, KAOLIN, GLYCERIN, BENTONITE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM CITRATE, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, CI 77891

Cam atat am avut de zis pentru moment despre aceasta masca. Sa-mi spuneti, va rog, daca ati incercat-o si cum vi s-a parut.

Va pup :-* >:D<
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu