15 octombrie 2014

BB Cream de la VeryMe: Review

Buna dragele mele si bine ati revenit pe blogul meu :D
Astazi vreau sa vorbim despre BB Cream-ul de la Oriflame din gama VeryMe fiindca am o problema serioasa cu el :-/


Dar inainte de toate trebuie sa va spun ca inaintea mea si-a luat o prietena acest BB cream si a spus ca ii place. Prima problema care a aparut a fost aceea ca exista doar trei nuante, ea sia ales nuanta cea mai deschis fiindca are tenul mult mai deschis decat al meu. Stiind toate astea am fost destul de dezorientata cand a venit vorba sa-mi aleg o nuanta fiindca in trecut am avut ceva probleme cu un gond de ten de la VeryMe. Am ales totusi a doua nuanta, ca si ea este extrem de deschisa!!! Este mai deschisa decat imi trebuie mie! Din acest motiv mam decis sca de fiecare data cand il folosesc sa-l amestec cu un fond de ten.

Dar pana acolo trebuie sa va spun ca are o consistenta extrem de lichida si iti lasa senzatia ca ti-ai pus ceva gras pe ten. Chiar si cand il amestec cu fondul de ten, imi lasa tenul extrem de lipicios....in plus absoarbe pudra ca un aspirator. Are un SPF de 12, poate din acest motiv sa fie mai gras desi SPF 12 egal cu 0 in materie de protectie.
Nu are un miros puternic, doar o aroma de produs cosmetic si cam atat. Acoperirea este aproape inexistenta, daca nu ar fi mult mai deschis decat asi avea eu nevoie, nici nu cred ca s-ar vedea.
Un alt lucru care ma deranjeaza ingrozitor de tare la el este ca se oxideaza, in special cand aplici o pudra normala pe ten se oxideaza destul de mult si asjungi dupa cateva ore sa te uiti in oglinda si sa te intrebi cum naiba ai ajuns portocalie :-/

Ingrediente:
AQUA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, ISOHEXADECANE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, COCOGLYCERIDES, ETHYLHEXYL SALICYLATE, POLYSORBATE 80, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CETYL ALCOHOL, POLYACRYLATE-13, MICA, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, STEARIC ACID, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, POLYISOBUTENE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, HAMAMELIS VIRGINIANA LEAF EXTRACT, SILICA, PARFUM, PROPYLPARABEN, CETYL ACETATE, DISODIUM EDTA, POLYSORBATE 20, SORBITAN ISOSTEARATE, OLEYL ACETATE, STEARYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., BHT, CITRIC ACID, ACETYLATED LANOLIN ALCOHOL, ETHYLPARABEN, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Cu siguranta nu il voi recumpara fiindca imi da prea multa bataie de cap. Probabil il voi folosii atata timp cat il voi amesteca cu fondul de ten pe care il folosesc in momentul de fata, dar in res putin probabil. In nici un caz nu vi-l recomand fiindca sunt produse ult mai bune pe piata la un pret asemanator.

Va pup! :-* 

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu