07 octombrie 2014

Prep Me Perfect Very Me: Review

Buna tuturor >:D< azi am revenit cu un review la un produs de care va ziceam in unul din clipurile mele ca nu mi-am facut o parere concreta...cel putin nu la momentul respectiv :D Este vorba de primerul de la Oriflame din gama VeryMe, Prep Me Perfect.




Imediat dupa ce l-am achizitionat auzisem ceva de o problema din cauza siliconului din produse si nu lam folosit timp de cateva saptamani, dar intr-un final m-am decis asa-i dau o sansa si sa-l bag in seama. Este adevarat, contine extrem de mult silicon (ca mai toate primerele) dar am observat ca nu sunt nici alergica la el si ca nu-mi provoaca nici un fel de reactii adverse,
Este o crema nu foarte fluida, cu un miros usor floral foarte subtil. La prima atingere iti da senzatia ca o sa fie gras dar nu este absolut deloc gras, lasa tenul mat si ajuta la estomparea porilor. Se absoarbe foarte repede in piele si poti sa incepi imediat dupa ce l-ai aplicat sa te machiezi fara nici o problema.

In ceea ce priveste rezultatele nu pot sa zic ca m-au dat pe spate. Da, intr-adevar nu se mai vad porii atat de mari pe zonele pe care l-ai aplicat si nu ti se ingrasa tenul imediat ce te-ai machiat. Dar in ceea ce priveste prelungirea durabilitatii machiajului. Eu stau cel putin 10 ore la birou si trec prin toate starile posibile intr-o zi si prin toate temperaturile, iar la finalul zilei tenul meu tot la fel de obosit arata fie ca am aplicat primer-ul fie ca nu.

Insa, motivul pentru care insist sa il folosesc este ca de fiecare data cand il aplic am senzatia ca si fondul de ten se aplica mai bine. Nu prea stiu care este logica din spate dar pur si simplu, imi usureaza aplicarea fondului de ten :D
In ceea ce priveste pretul, acesta variaza in functie de campania in care apare, dar in general este sub 20 lei ceea ce cred ca este mai mult decat ok, pentru ce face :D

Ingrediente:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, NYLON-12, TALC, CETYL DIMETHICONE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, POLYGLYCERYL-3 OLEATE, CERA ALBA, PHENYL TRIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM CHLORIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CAPRYLYL GLYCOL, SILICA, TITANIUM DIOXIDE, PROPYLPARABEN, DISODIUM EDTA, PARFUM, DIMETHICONE, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT
Cam asta a fost tot pentru astazi. Voi ati incercat acest primer? Si ce primer va place la nebunie si pe care mi l-ati recomanda si mie?
Va pup! :-* >:D<
Nicoleta

2 comentarii:

  1. Buna si bine te-am gasit! Nu prea folosesc produse de la Oriflame sau Avon, dar de aceasta baza de machiaj am mai auzit pareri si toate erau pozitive. Sunt tare curioasa si eu si imi doresc sa incerc aceasta baza de machiaj. Cu prima ocazie cand voi plasa o comanda sunt sigura ca voi comanda si eu :)

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita sa o incerci daca nu ai alergie la silicon sa vezi cum este. In general majoritatea bazelor de machiaj au cam aceeasi structura chimica, asa ca nu ai avea de ce sa te arunci la una suoer scumpa. Multumesc ca ai trecut pe aici <3 >:D<

    RăspundețiȘtergere