06 octombrie 2014

Ulei Extraordinar Elseve: Review

Hello dragele mele si pot sa zic IN SFARSIT!!!!!!! :)) Da, in  sfarsit a ajuns si la noi acest ulei de par! Pentru o persoana ca mine care urmareste in mod constant youtuberitele din SUA este o frustrare generala sa vezi niste produse pe care toata lumea le adora si le lauda, dar tu sa nu ai acces la ele :-/
La fel mi s-a ntamplat si cu acest ulei de par. L-am vazut in nenumarate clipuri si tutoriale si la un moment chiar ma gandeam ca nu o sa mai apara in veci pe aici...dar iara-l!!!
A venit si pe meleagurile noastre de cateva luni si m-am indurat sa-l cumpar sa vad cum este. 
Trebuie sa va zic ca in ceea ce priveste parul meueu sunt extrem de conservatoare, daca imi place un produs, greu de tot ma las despartita de el. Pana acum nu mai folosisem niciodaa un ulei de par fiindca sunt.....batuta in cap :)) Ideea de a pune "ulei" pe parul meu care se ingrasa cu viteza luminii nu era atat de atragatoare. Dar pentru ca dezvoltasem o pasiune pentru acest produs inca inainte de al avea in mana am zis bine, treaca de la mine.
Si trebuie sa stiti ca nu m-am inselat. Este un produs Extraordinar asa cum ii zice si numele (fie vorba intre noi numele este desul de pompos :D ). 
Se poate aplica inainte de spalare, pe post de tratament, asta in cazul in care aveti parul extrem de uscat. Pe parul umed, iarasi un remediu extraordinar daca aveti un par super uscat si desigur pe parul uscat si proaspat spalat. Personal, varianta mea preferata este sa-l aplic dimineata pe parul uscat, dupa ce l-am spalat cu o seara inainte si l-am lasat sa se usuce natural. Imi prind parul cu o clama intr-un coc si il lasa sa se absoarba in firul de par.
Ce imi place este ca imi defineste onduleurile si imi face parul sa arate de parca asi fi stat o ora sa-l ondulez. Da o stralucire fantastica parului si trebuie sa spun ca dupa cateva utilizari se simte o ameliorare a varfurilor, care si la mine sunt putin uscate. 
Are un parfu oriental extrem de dulce si initial ma gandeam ca o sa se simta extrem de puternic in par (nu sunt inebunita dupa parfumurile dulci) dar dupa ce intra in firul de par, nu  ramane decat o aroma subtila, foarte placuta...iar mie una imi place sa-mi miroasa parul bine :D
Singuraa chestie care este mai scaitoare este ca are un pret destul de maricel 32 lei pentru 100 ml. Poate pentru unele persoane nu este un pret mare, dar avand in vedere cantitate si faptul ca nu este 100% (hai sa fim seriosi) mi se pare destul de mult. Plus ca daca mai caut la alte marci cu siguranta o sa gasesc un produs identi la un pret mult mai mic, dar dehh... e L'Oreal :D Din fericire eu nu am nevoie decat de maxim patru pomite pentru parul meu si asta imi aduce aminte...oricat de placut miroase si oricate chestii face, nu exagerati cu el ca este totusi un ulei.
Si un alt lucru extrem de important...cel putin pentru mine, este ca hidrateaza mainile si cuticulele foarte bine! Daca ma urmariti de ceva tip, stit ca mereu ma plang de cat de uscate sunt mainile mele. Ei bine in fiecare zi cand aplic acest ulei pe par, mainile mele sunt incredibil de catifelate :D un motiv in plus sa il ador:

Ingrediente:
 Cycloprntasiloxane Dimethiconol, Chamomilla Recutita Extract/ Matricaria Flower Extract, Cocos Nucifera Oil/ Coconut Oil, Nelumbium Speciosum Extract/ Nelumbium Speciosum Flower Extract, Benzyl Alcohol, Cinnamal, Linalool, Linum Usitatissimum Flower Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Rosa Canina Flower Extract, Bisabolol, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Parfum/ Fragrance

Ulei de lotus - hranește și protejeaza.
Ulei de musețel - reda stralucirea parului.
Ulei de floare de tiare - ajuta la prevenirea uscarii parului.  
Ulei de margarete - reda energia parului.  
Ulei de trandafiri - asigura nutrienții necesari fibrei capilare.  
Ulei de semințe de in - asigură o nutriție intensa

Cam atat pentru moment. Asi vrea sa stiu daca voi l-ati incercat si cum vi s-a parut? Sunt foarte curioasa sa stiu daca numai eu am dezvoltat o pasiune pentru acest produs sau numai eu sunt ciudata :))

Va pup! :-* >:D<
Nicoleta
Ulei de lotus – hraneste si protejeaza.
Ulei de musetel – reda stralucirea parului.
Ulei de floare de tiare – ajuta la prevenirea uscarii parului.
Ulei de margarete - reda energia parului.
Ulei de trandafiri – asigura nutrientii necesari fibrei capilare.
Ulei de seminte de in – asigura o nutritie intensa. - See more at: http://fashionandbeauty.ro/presscenter/uleiurile-extraordinare-de-la-elseve---loreal-paris#sthash.Ho3oNyAk.dpuf
Ulei de lotus – hraneste si protejeaza.
Ulei de musetel – reda stralucirea parului.
Ulei de floare de tiare – ajuta la prevenirea uscarii parului.
Ulei de margarete - reda energia parului.
Ulei de trandafiri – asigura nutrientii necesari fibrei capilare.
Ulei de seminte de in – asigura o nutritie intensa. - See more at: http://fashionandbeauty.ro/presscenter/uleiurile-extraordinare-de-la-elseve---loreal-paris#sthash.Ho3oNyAk.dpufUlei de lotus - hrănește și protejează.

2 comentarii:

  1. Si euuuu imi doresc sa il incerc de ceva timp si nici acum nu am pus mana pe el :(

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte foarte bun, cand ai ocazia chiar te invit sa il incerci D

      Ștergere