29 octombrie 2014

Voile Leger Fond de ten de la Sephora: Review

Buna dragele mele si bine ati revenit pe blogul meu! :-* >:D< 

Rafsoiam de curand articolele de pe blog sa vad la ce produse nu am facut un review fiindca mi se intampla sa vreau neaparat sa ac un review si sa nu mai ajung in punctul respectiv si dupa aceea raman cu impresia ca v-am vorbit despre el. La el mi s-a intamplat si cu fondul de ten pe care il olosesc in momentul de ata. Traiam cu impresia ca v-am povestit tot ce stiu despre el, si cand colo nada! :)) Asa ca m-am gandit sa-l torurez astazi pentru voi fiindca mai am foarte putin din el si ar fi pacat sa se termine inainte de al "diseca" complet :D
Un alt lucru care m-a determinat sa ii fac un review este ca in timp ce cauta o lista cu ingredientele pe care le contine (stit ca imi place sa pun si ingredientele produselor cand le fac un review), am dat de cateva bloguri in care toata lumea se plangea "ca nu are acoperire mare", "ca este prea lichid", "ca nu se intinde bine" si tot asa. Sincera sa fiu, persoanele respective cred ca au incurcat produsele! Sau mai exact au folosit un alt fond de ten (gama asta are mai multe tipuri de fond de ten si difera extrem de mult intre ele) si au pus poza acestui fond de ten.
Daca va uitati mai bine in pozele pe care le-am atasat o sa vedeti ca nu este lichid chiar deloc. Ba din contra, este o crema extrem de groasa si care la inceput imi dadea dureri de cap cand trebuia sa-l storc din tub.

In ceea ce priveste acoperirea este MARE!!!! Este fondul de ten cu cea ai mare acoperire pe care l-am intalnit eu pana acum!!!! Si daca ma urmariti de ceva timp si pe canalul de YouTube, stiti ca anul trecut l-am pus in clipul cu Favoritele lunii Noiembrie si va spuneam atunci ca imi acopera toate cicatricile pe care le am din cauza acneei. Asa ca nu stiu de unde au scos persoanele respective acest trend dar ma rog.
Se intinde foarte bine fie ca il folosesti ca atare, fie ca il amesteci cu o crem sau cu in BB cream, in cazul meu. Nu se oxideaza (asta este un alt lucru care ma dispera in ultima vreme la fondurile de ten) si rezista cam 10-12 ore pe ten fara problee, fara sa se stranga.
DAR, exista mereu un dar :D In starea lui normala, nu vi-l recomand decat daca aveti un ten extrem, dar extrem de gras. La modul ca nu suportati nici un fel de fond de ten fluid. Altfel poate sa arate destul de ciudat fiindca iti lasa un aspect de ten uscat. Tocmai din acest motiv, fiindca nu mai am un ten gras il combin cu un BB cream ca sa ii dea putina fluiditate si sa nu imi faca tenul extrem de mat si de uscat.
In rest, nu prea am extrem de multe lucruri negative de spus despre el, poate doar ca paleta de nuante nu este chiar atat de extinsa pe cat mi-ar place mie, asi fi vrut si mai multe nuante fiindca eu spre exemplu sunt intre doua nuante destul de deschise si trebuie sa le combin.

Pretul acestui fond de ten a fost in jur de 52 lei, acceptabil mai ales cand ne gandim ca sunt produse care nu sunt high-end dar sunt mult mai scumpe.
O sa-l recumpar? Da, cu siguranta, dar intr-o nuanta mai deschisa :D
Asa ca daca aveti ten gras si cu multe probleme din cauza acneei, vi-l recomand cu mare drag.
Cam atat pentur moment :D Daca ati incercta un fond de ten dupa care sunteti inebunite, nu ezitati sa-mi spuneti fiindca vreau sa incerc mai multe produse la sugestia voastra si pentru voi

Va pup! :-* >:D<

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu