01 noiembrie 2014

Ins&Outs #1 November

Hello dragele mele!!! Sper ca ati avut o saptamana minunata. Astazi vroiam sa fac din nou un blog post pe care obijnuiam sa-l fac pe blogul vechi Ins&Outs, care inseamna mai exact cateva chestii care intra la capitolul In si cateva chestii pe care m-am decis sa le scot pentru luna care urmeaza, din programul meu. Si pentru ca este inceput de luna propun sa incepem.

Ins

Ceai - este primul in categoria asta pentru ca am o cana de ceai verde in momentul asta langa mine. Am constat ca in ultima vreme nu am mai baut asa mult ceai si nu inteleg de ce fiindca mie imi place foarte mult ceaiul.

Yoga - nu stiu cand si nu stiu cum dar trebuie sa reintroduc yoga in programul meu pentru ca am nevoie sa ma destinda. In ultima vreme am fost extrem de stresata si am nevoie de ceva care ma poate ajuta sa eliberez tot stresul asta. Ramane de vazut cand fiindca am un program extrem de incarcat (ma trezesc la 5 dimineata si ma intorc acasa pe la 19 00 cel mai devreme cand sunt franta si nu-mi mai arde de nimic), dar trebuie sa reintre in programul meu si punc!

Insomnia - mda, ceva de genul asta si nu ma bucura deloc! Eu aveam un som foarte bun, scurt de 5-6 ore maxim dar imi era suficient. In ultimele doua saptamani nu stiu ce mi se intampla ca ma culc cam la aceeasi ora ca intotdeauna si ma trezesc pe la 2-3 noaptea si ma uit pe pereti. In timpul zilei functionez normal dar dupa cateva zile incep sa ma simt epuizata si nu mai stiu ce sa fac. 

Amore Mio - da! da! da! luna asta iese noul album al Thaliei (care este artista mea favorita, in cazul in care nu stiati) si suuuuuuuunnnntttt inebunita deja de cum suna din ce am putut sa ascult pe Vevo. Iar melodia asta ma termina!! Ca sa nu mai zic ca se potriveste foarte bine cu perioada pe care o traversez acum!
 

Outs

Sport - nu mai pot sa fac nici un fel de sport (nu ca asi fi facut foarte mult in ultima vreme) dar acum am o problema la sold pe care am sesizat-o cam de la inceputul veri si pe care am refuzat sa o bag in seama. Luna asta trebuie sa-mi fac curaj sa merg la medic sa vad exact ce se intampla pentru incepe sa se agraveze si ma scoate din sarite.

Zahar  ei nu de tot ca ne place prea mult ciocolata sa renunt complet la ea, dar vreau sa reduc cantitatea de zahar si in general de tampenii pe care le mananc...doar asa fiindca vreau eu!

Filme - mda am sesizat ca trebuie sa renunt la serialele mele preferate si la filme fiindca nu mai am in mod fizic timp sa ma uit la ele. Prefer sa fac un articol pe blog in timpul in care m-asi uita la un film, vreau sa fiu ceva mai productiva!


Da, cam atat pentru moment, cam astea sunt lucrurile ca par sa fie importante pentru mine la inceput de luna.
Voi ce Ins&Outs aveti pentru luna asta? Lasati-mi in comentariii raspunsurile voastre fiindca abia astept sa vad ce-mi scrieti. 

Va pup si sa aveti o seara minunata!!!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu