04 noiembrie 2014

Ser si Masca de fata de la Swedish SPA: Review

Buna tuturor si bine ati revenit pe blogul meu!
In blogpost-ul de azi vreau sa va vorbesc despre doua produse pe care le ador si pe care vi le-am prezentat si in clipul cu Favoritele lunii Septembrie, este vorba despre serul si masca pentru fata Swedish SPA de la Oriflame.
Sunt doua produse pe care pusesem ochii de mult timp (poate si pentru ca au acel SPA in denumire si asta ma duce cu gandul la ingrijire ceva mai speciala) si pe care vroiam sa le prezint pentru voi. 

In primul rand trebuie sa va spun ca eu nu am folosit un ser pana in momentul actual, nu stiu de ce dar nu m-a atras niciodata ideea de a folosi un produs in plus intr-o rutina care mi se pare deja super incarcata. Asa ca mi-a luat ceva timp pana m-am obijnuit sa il folosesc. 
sincera sa fiu nu stiu exact ce face serul asta dar face foarte bine, de cand il folosesc am senzatia ca imi intra mult mai bine crema in tan si ca imi lasa o senzatie foarte placuta.  Am uitat sa-l folosesc cateva zile si am reusesc sa starnesc o avalansa de extraterestri pe tot tenul meu asa ca ma gandesc ca rau nu imi face.

Are o formula foarte lejera, de gel care se transforma in lichid in momentul in care intra in contact cu tenul. Se absoarbe super repede si iti lasa tenul uscat, nu e lipicios si nu ai senzatia de ten incarcat dupa ce il aplici.
Vine intr-un tub de 40ml, caresunt mai mult ca suficienti pentru ca ai nevoie pentru ten si gat de o cantitate cat un bob de mazare. Are un tub cu pomita ceea ce ma bucura fiindca nu lasa bacteriile sa se adune in el.


Ingrediente:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, CYCLOHEXASILOXANE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, DIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PHENOXYETHANOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, XANTHAN GUM, PANTHENOL, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, PARFUM, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, ETHYLPARABEN, MALACHITE EXTRACT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT

Masca este la fel de placuta ca si serul. Are o consistenta groasa dar se intinde foarte bine. Este destinata pentru curatarea porilor in profunzime si sincer am observat ca folosita in mod regulat chiar observi o reducere a aparitiei cosurilor. Trebuie lasata cam 10 - 15 minute pe ten, dupa care se clateste foarte repede. Are o culoare de verde menta care mie mi se pare foarte simpatica :D

Vine intr-un flacon se 50 ml care iti ajung cateva saptamani bune, fiindca nu ai nevoie de o cantitate foarte mare la o singura aplicare.


Ingrediente:
 AQUA, KAOLIN, CANOLA OIL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERIN, CERA ALBA, MYRISTYL MYRISTATE, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, XANTHAN GUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, MALACHITE EXTRACT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, CITRIC ACID, CI 77891, CI 77007, CI 77492, CI 42090, CI 19140

Ambele produse au un miros foarte placut, pe care in momentul de fata nu il pot identifica cu ceva anume, dar este subtil si placut. Pretul produselor variaza in fuctie de campania in care apar dar se invart undeva in jur de 30 - 35 RON.

Personal ador produsele aste si vi le recomand si voua mai ales daca aveti tenul gras sau mixt.
Cam atat pentru moment, sper ca va placut acest review si daca aveti sugestii pentru review-uri viitoare, le astept cu mare drag.
Va pup!!!
Nicol

2 comentarii:

  1. pare a fi buna aceasta masca, inca nu am incercat nimic din aceasta gama, te astept si pe la mine pe blog

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere