14 martie 2015

Sun Club - Matt Bronzing Powder: Review

Buna tuturor si bine ati revenit pe blogul meu!

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs extrem de dragut, pe care cu siguranta il veti regasi printre produsele mele favorite din luna Februarie (aveti aici link). Este vorba despre bronze-rul de la essence Sun Club. Eu am varianta pentru ten deschis (pentru ca am tenul deschis), nuanta 01 natural.

Produsul vine intr-un ambalaj mare (cel putin mai mare decat alpudrelor obijnuite), intr-o cantitate de 15g. Trebuie sa remarc din prima avantajul unui astfel de produs in special cand vrei sa il folosesti cu o pensula mai mare pentru al dispersa pe corp.

Este un produs mat, miroase a nuca de cocos (love it!!!) si are o acoperire medie. Nu este un produs excesiv de pigmentat si nu iese foarte tare in evidenta. Din acest motiv si pentru ca are o nuanta calda, eu prefer sa il folosesc pentru a ïncalzi"nuanta tenului, nu pentru a sculpta cu el.

Trebuie sa recunosc ca m-a surprins cu rezistenta sa, rezista destul de bine pe ten (desi treaba cu rezistenta este destul de relativa, depinde mult de tipul de ten pe care il ai si de ce ai aplicat inainte), dar daca vreti sa fie permanent, trebuie reaplicat macar o data pe tipul zilei.

Avand in vedere calitatea acetui produs, la pretul la care vine (26 lei), cred ca este un produs foarte bun si pe care merita sa-l achizitionati. Se gaseste la standurile essence, in Bucuresti eu stiu decat doua, unul la magazinul Unirea la etajul 2 si unul in Auchan-ul din Afi Cotroceni.
Cam atat am avut eu sa va zic astazi. Daca aveti sugestii de alte review-uri, le astept cu mare drag.
Va pup!
Nicoleta

2 comentarii:

  1. foarte tare, trebuie sa ma uit si eu prin magazine dupa produsele lor :) :* pupici imi plac la nebunie articolele tale :* pupici

    RăspundețiȘtergere