10 februarie 2016

Fond de ten 25H Lasting Finish de la Rimmel London: Review

Buna dragele mele!

Azi am revenit cu un review la un nou fond de ten (nou pentru mine!), pe care il folosesc de vreo doua luni si despre care am pareri impartite. Stiu ca fffffffoooooarte multa lume il iubeste si ca probabil multe din aceste persoane vor arunca cu coji de banane in mine, sau mai stiu eu ce, dar asta e, vreau sa va dau parerea mea sincera despre tot ce folosesc.

Eu, personal nu am o istorie foarte buna cu fondurile de la Rimmel London, exista un fod de ten frate al acestuia, in varianta albastra care nu mi-a placut si am mai avut si alte situatii in care nu m-am inteles cu fondurile lor de ten. 
25H Lasting Finish cred ca este primul fond de ten care mi se potriveste foarte bine ca si nuanta, am nuanta 103 True Ivory, si credeti-ma am mai luat alte fonduri de ten in nuanta 103 True Ivory si nu mi se potriveau ca acesta. 

Acest fond de ten este unul cu o acoperire mare si cu o rezistenta foarte buna. Problema mea cu acest fond de ten este ca avand un finish luminos, imi scoate in evidenta porii dilatati si toate cicatricile de la acnee. Nu stiu de ce dar parca se aseaza in toti poriisi ii face sa luceasca si sa se vada si mai tare. 
Solutia a fost sa pun o baza care sa acopere porii, atat sub fondul de ten cat si deasupra lui, si de asemenea sa il aplic cu degetele. In momentul in care il aplic cu un burete sau cu o pensula parca ii scoate iar in evidenta. 

Ca rezistenta este bun, are tendinta sa fie putin lipicios imediat dupa ce il aplic aasa ca trebuie sa il las sa se seteze inainte de a a aplica alte produse deasupra lui. Are un SPF 20 si cum spuneam are un finish luminos, asadar nu l-as recomanda persoanelor cu tenul gras sau acneic. 

Per total imi place, acum cand am invatat cum sa il aplic ca sa se vada bine si sa nu ma supere, imi place si o sa il folosesc in continuare. Daca aveti tenul uscat sau normal cred ca il puteti incerca si voi. 

Sper sa va placa acest articol si as vrea sa imi spuneti voi ce fonduri de ten folositi si ce mi-ati mai recomanda sa mai incerc pe viitor.
Va pup si sa aveti o zi minunata!!
XOXO

4 comentarii:

  1. Eu am un fond de ten de la avon i imi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo nu am mai folosit fonduri de ten de la Avon din liceu :D Probabil au schimbat mult formula.

      Ștergere
  2. Eu am tenul mixt si mi-a placut acest fond de ten, mai ales in perioada rece! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un fond de ten "gras" asa ca nu ar avea de ce sa nu iti placa, ma gandesc ca totusi persoanelor cu tenul gras sa li se para prea lucios.

      Ștergere