01 februarie 2016

Masti de la 7th Haven - Review*

Buna dragele mele,

Am primit in urma cu cateva sapramani un pachet cu masti de la Montagne Jenneusse prin care ma anuntau ca isi schimba numele in 7th Haven. Poate ca vine putin cam tarziu acest review insa, ca sa fiu sincera, nu am vrut sa postez review-ul in acelasi timp cu toata lumea si in al doilea rand am vrut sa imi dau timp sa incerc toate mastile, pentru ca in pachet erau mai multe masti pentru diferite probleme.
Trebuie sa-i felicit pe cei de la 7th Haven pentru prezentare pentru ca pachetul arata minunat.



In pachet, am gasit sase masti si as vrea sa aruncam o privire asupra lor.



Prima masca pe care am incercat-o a fost cea peel of cu rodie. O masca purifianta excelenta, se usuca rapid si se curata foarte bine.


In set a mai fost o masca peel of cu miere. Si aceasta s-a dovedit a fi o masca foarte buna pentru purifierea tenului. Ambele masti sunt ideale pentru persoanele cu ten norma, mixt sau gras. Eu am tenul putin mai uscat in ultima perioada si nu mi-au facut nici o problema,






O alta masca pe care eram foarte curioasa sa o incerc a fost cea cu aloe vera. Este o masca purifianta dar si hranitoare in acelasi timp. Pielea iti ramane foarte fina si curatata, iar machiajul se aplica foarte bine dupa aceasta masca. Masca este foarte buna pentru persoanele cu ten acneic sau chiar pentru perioadele cu eruptii de cosuri.




Una din mastile potrivite pentru tenul meu in momentul de fata a fost cea cu extract de capsuni. Este o masca hidratanta dar si usor exfolianta si am folosit-o cand afara era foarte frig si simteam ca am nevoie de putina hidratare. Este foarte placuta si nu iti ingrase tenul si nu il imbaxeste.


O alta masca hidratanta pe care o recomand tuturor persoanelor cu tenul uscat este cea cu coacaze si cu merisoare. Este mult mai consistenta decat cea cu capsuni si nu are particule exfoliante, dar la fel hidrateaza tenul si il lasa stralucitor. 


O masca pe care am folosit-o in urma cu ceva timp si pe care am lasat-o la urma a fost cea cu ceai verde si aloe vera, cea "sheet mask". Este o masca purifianta, perfecta pentru persoanele cu ten gras sau pentru cele care au nevoie de o curatare in profunzime a tenului. In trecut  am folost-o si mi-a placut mult, dar acum nu am putut sa o tin mai mult de un minut pe ten deoarece simteam ca ma ustura tenul. Nu stiu daca au schimbat formula, sau ce s-a intamplat, dar stiu ca acum nu ma mai inteleg cu ea. Este o masca buna insa nu pentru mine. 



De curand mi-am mai luat cateva din magazin pentru ca sunt niste masti foarte bune si foarte accesibile. Va recomand sa le incercati deoarece sunt ideale pentru momentele in care nu aveti timp sa va preparati masti sau vreti sa le luati cu voi in calatoarie si nu vreti sa va incarcati bagajul cu prea multe produse. 
Le multumesc celor de la 7th Haven (aveti link aici) pentru ca s-au gandit la mine!

Va pup si va doresc o zi minunata!!!
Nicoleta


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu draga mea! Esti o scumpa!!! :-*

      Ștergere
  2. Anonim1.2.16

    Draga mea dupa spusele tale trebuie neaparat sale incerc .
    SUCCES SI PUPICI :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte bune si accesibile! Te pup si eu si multumesc ca ai trecut pe aici! :-*

      Ștergere
  3. Sunt super, le am încercat și eu pe toate. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup si eu! :-*

      Ștergere
    2. Cel mai mult imi place mirosul, te face sa vreu sa le mananci <3

      Ștergere
    3. in special cea cu ciocolata!!

      Ștergere