19 mai 2016

Mască hidratantă pentru noapte de la Sephora

Hello tuturor! Astăzi am revenit cu un nou review pentru voi şi dacă m-aţi urmărit pe canalul meu de YouTube (aveţi link aici) în luna mai postez clipuri într-o serie care se numeşte MakeupMAYhem (aveţi link aici) şi în această serie am avut parte de câteva cumpărături aşa că vor mai urma cu siguranţă review-uri despre produsele pe care le-am achiziţionat.

 Astăzi vom vorbi despre masca hidratantă cu acid hyaluronic pe care v-am arătat-o în haul-ul de la Sephora (aveţi link aici).

Am pielea uscată şi în ultima vreme parcă nimic nu îi mai convine aşa că m-am decis să iau o mască hidratantă poate, poate îmi ajută tenul să se calmeze puţin. Şi trebuie să recunosc că sunt încântată de această mască deoarece este chiar bună Se ştie că acidul hyaluronic atrage apa în piele şi o menţine mai mult timp acolo astfel încât pielea să fie mai hidratată şi mai relaxată.

Această mască este o mască pe care o aplici seara înainte de culcare şi o laşi pe ten să acţioneze pe parcursul nopţii.

Îmi place în primul rând că se absoarbe foarte repede în ten, are o consistenţa cremoasă, fină şi un parfum subtil de trandafiri.

Am folosit-o deja de vreo 8 sau 10 ori şi trebuie să recunosc că pielea mea se simte foarte bine a doua zi. Nu mi-a provocat coşuri, nu mi-a iritat tenul şi nu l-a încărcat.

Personal cred că este o mască bună chiar şi pentru persoanele cu ten normal sau uşor gras deoarece nu este excesiv de hidratantă încât să îţi încarce tenul.

Vă recomand această mască mai ales în condiţiile în care nu este o mască exagerat de scumpă şi o găsiţi destul de uşor în magazinele Sephora.

Dacă aţi încercat această mască, leţ me know cum vi s-a părut sau ce alte recomandări aveţi.
Vă pup şi să aveţi o zi minunată!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu