07 mai 2014

Extra Super Lash de la Rimmel London: Review

Buna dragele mele! Sper ca aveti o zi buna pana la momentul asta!

Astazi vreau sa va vorbesc putin despre un rimel pe care il folosesc in prezent si anume Extra Super Lash de la Rimmel London. Este un rimel pentru alnungirea genelor si cand l-am cumparat eram intr-o fuga maxima si nu am fost atenta pentru ca in general nu imi cumpar rimeluri pentru alungirea genelor deoarece eu am gene suficient de lungi. Le prefer pe cele de volum, fiindca volum in plus nu strica niciodata dar cum ziceam eram intr-o mega maxima graba, rimelul pe care il aveam era uscat si stiam ca o sa am nevoie de unul nou.


Ca mai toate rimelurile pe care le-am incercat de la Rimmel London are o formula foarte buna, nu incarca genele decat daca exagerezi si rezista mult timp acolo unde il pui fara sa cada. In ceea ce priveste alungirea cred ca este ok, mie imi este destul de greu sa imi dau seama de treaba asta pentru ca oricum de fiecare data cand ma dau cu rimel, genele mele se intorc si-mi ating ploapele. Pot sa spun ca am observat niste fire acolo destul de bine definite dar fara sa aiba volum (daca intelegeti ce vreau sa zic). Firele aelea micute de la baza pleoapei nu prea le-a bagat in seama asa ca l-am combinat cu fratele lui specializat in volum Extra WOW Lash, pentru care de asemenea am un review (click aici)
si trebuie sa va zic ca aceasta combinatie este absolut geniala!!! Daca vreti vreodata un efect de gene false fara sa va puneti gene false, combinati un rimel de volum cu unul pentru alungire. Am sesizat treaba asta si in clipuri, cand editam, oricat de lungi sunt genele mele in clipuri aproape ca nici nu se vad, iar de cand cu combinatia asta bam! gene si la mine!

Imi place enorm de mult periuta care este la fel de mica si de subtire ca si cea a fratelui,numai ca aceasta este curbata. Mi se par foarte utile si ersatile aceste periute pentru ca poti ajunge cu ele la baza genelor si le poti separa foarte frumos.

Per total mi-a placut dar nu e favoritul meu, cu siguranta daca nu il foloseam impreuna cu cel de volum nu eram incantata de el

nota 8

Voi ce rimel folositi in prezent si ce rimel v-a dat pe spate?

Va pup sa aveti o zi minunata in continuare!

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu